Miki Čambal sa po vynechanej Ostrej Lúke opäť predstavil divákom v rámci posledného pretekárskeho víkendu v Ožďanoch. A treba povedať, že tento víkend bol pre neho veľmi úspešný.
Poďme však pár dní dozadu, keď v dielni Mikiho Borovského, mechanika Mikiho Čambala stál ešte neposkladaný nový motor do Citroëna Saxo. Ten starý sa totiž porúčal na Jankovom vŕšku a tak bolo treba na posledné preteky zložiť úplne nový, funkčný a hlavne bojaschopný. Toto všetko sa podarilo iba pár dní pred odjazdom na posledné preteky, dokonca iba jeden deň pred štartom sa motor podarilo správne naladiť a odbrzdiť.
„Musím povedať, že to boli dosť hektické dni, ale nemôžem sa veľmi sťažovať, keďže sme si to vlastne zapríčinili sami. Po Jankovom vŕšku kde sa mi starý motor rozletel, bolo jasné, že do Ostrej Lúky poskladať nový nestihneme. Počítali sme s tým, že tento úkon urobíme cez zimnú prestávku, no zrazu sa rozhodlo, že poslednými pretekmi budú práve tie v Ožďanoch. A práve tu bolo treba potvrdiť titul, čiže neostávalo nič iné ako sa urýchlene pustiť do práce. Tej sa zhostil v plnej miere Miki Borovský, ktorý vyskladal nový motor v dielňach Car Zone za veľkej pomoci Jara Zezulu. Ako následne ukázala brzda, podarilo sa im zložiť ešte lepší motor ako bol ten starý,“ opísal pred štartovné dni Miki Čambal.
Po tomto všetkom sa Miki postavil na štart v Ožďanoch. Cieľ bol jasný. Poriadne vyskúšať motor Saxa, dôjsť oba dva dni do cieľa a potvrdiť titul slovenského majstra v triede E1 do jedna celých šesť desatín litra. Toto všetko sa nakoniec podarilo a obaja Mikinovia, mohli cestovať v dobrej nálade domov.
„Všetko vyšlo ako bolo plánované a ja som naozaj šťastný. Samozrejme najväčšie ďakujem patrí Mikimu Borovskému za výbornú prípravu auta, ale samozrejme aj partnerom a rodine za podporu, lebo bez nich by to taktiež nešlo. Podaril sa nám prestup z kopcového pohára do najvyššej ligy, zároveň sme získali majstrovský titul, čo viac by sme si mohli priať?“ dodal spokojný Miki Čambal.
Zdroj: Miro Majláth / Foto: Jozef Pisch