KL Racing

KL Racing a Kukučka s ôsmym miestom na Rallye Tatry

Ako sme vás už pred uplynulým víkendom informovali, KL Racing Rally Team sa na tohtoročnej Rallye Tatry prezentoval dvoma súťažnými posádkami. Z nich cieľ videla iba jedna, Kukučka – Vejačka.

KL Racing

Tomáš Kukučka s Petrom Vejačkom a Fordom Fiesta R5 chceli v rámci tretieho kola Majstrovstiev Slovenska v rally 2017 získať ďalšie body do priebežného poradia. Nakoniec sa im to aj podarilo, nebolo ich však toľko, koľko by si sami priali.

„Už po prvých asi piatich kilometroch nám zvädli brzdy. Mne sa to stalo prvýkrát v mojej jazdeckej kariére a musím priznať, že mi to v hlave urobilo dosť veľký zmätok. Najskôr som uvažoval nad odstúpením, potom som si povedal, že opatrne skúsim ísť ďalej. Uvidím, čo sa mechanikom v servise podarí s autom urobiť,“ hlásil už po dvoch rýchlostných skúškach Tomáš Kukučka.

KL Racing

Na mestskom okruhu, ktorý sa konal v piatok večer pod dohľadom množstva divákov už Ford Fiesta R5 fungoval normálne a Tomáš s Petrom mohli ísť spokojne spať.

V sobotu ráno sa však Kuko zlého pocitu z nefunkčných bŕzd nevedel vzdať a samozrejme tomu napovedali aj dosahované časy v prvej sekcii. V druhej už Kuko opäť našiel istotu a dosahované časy sa priblížili najrýchlejším.

„Po tom piatkovom zážitku s brzdami som mal v sebe nejaký blok. Ale po troch sobotných rýchlostkách som si povedal, že to musím zlomiť a podarilo sa. Od toho momentu sa nám spolu s Vejom darilo priblížiť k najrýchlejším časom, čo ma potešilo a opäť som nabral dôveru. Nakoniec sa nám podarilo dojazdiť na ôsmom mieste absolútneho poradia, čo nebolo úplne zlé. Verím tomu, že v Hustopečích to bude podstatne lepšie,“ povedal po súťaži Kuko.

KL Racing

Podstatne horšie sa darilo druhej posádke KL Racing Rally Teamu, Paľovi Cireňovi a Paľovi Hroncovi. Tým totiž ich Renault Clio odmietol poslušnosť už pred štartom druhého meraného úseku.

Ako už Tomáš Kukučka naznačil, obe posádky KL Racing Rally Teamu budeme opäť sledovať „v akcii“ na Rally Hustopeče o tri týždne.

Zdroj: Miro Majláth / Foto: Jozef Pisch

Pridaj komentár