Ako sme vás už informovali, Kesko Racing Team odštartoval kopcovú sezónu podujatí v poľskej Zaluźi. Zo soboty a nedele si dvojica jazdcov odviezla nielen kopu pohárov, ale aj jedno pokazené turbo.
Nielen dvojica jazdcov Kesko Racing Teamu, ale aj ich dve identické vozidlá Seat Leon TDi, či prítomní diváci, zažili počas soboty v Zaluźi nesmierne náročné preteky, počas ktorých všetkých sužoval celodenný dážď. Napriek veľmi zlému počasiu, obe vozidlá rožňavského Kesko Racing Teamu fungovali perfektne a z víťazstva v triede N-2000 sa tešil František Fusko. So stratou jednej sekundy za jeho chrbtom dojazdil v sobotu Štefan Tököli, pričom zároveň dosiahol aj na druhé miesto v triede N-2000. Navyše si obaja odviezli aj poháre za druhé a tretie miesto v skupine N v rámci hodnotenia slovenských majstrovstiev.
V nedeľu sa už počasie umúdrilo a aj keď prevládal chlad, postupne pretekársku trať zalialo slnko a tá veľmi rýchle obschla. Počas tréningových jázd prebiehalo všetko v absolútnom poriadku. Prišla však prvá súťažná jazda a práve v nej Seat Leon TDi Fera Fuska, teda konkrétne jeho turbo odmietlo ďalšiu spoluprácu a Fero musel auto odstaviť mimo súťažnú trať. Preteky tak pre neho skončili. Štefan Tököli však pokračoval ďalej, pričom v cieli mu patrilo v rámci slovenských majstrovstiev víťazstvo v triede N-2000, ale aj druhé miesto v skupine N.
„Bolo to super. Prvý víkend v Seate a dnes aj prvé miesto. Výborné,“ v krátkosti zhodnotil pretekársky víkend Štefan Tököli.
S umiestneniami svojich jazdcov bol spokojný aj manažér Kesko Racig Teamu, Juraj Keszi: „Chlapci ma potešili. Do Zaluźe sme cestovali s cieľom poriadne vyskúšať oba Seaty, čo sa podarilo. Navyše vybojovali dobré umiestnenia, za čo im ďakujem. To Ferove odídené turbo, to sa stáva, takže to nie je nič strašné. Moje poďakovanie okrem chlapcov patrí samozrejme aj partnerom nášho tímu, bez nich by to rovnako nešlo.“
Zdroj: Miro Majláth / Foto: Jozef Pisch