Rožňavský Kesko Racing Team sa prvýkrát v histórii prezentoval aj v rámci PAV Jankov vŕšok. Na štart postavil dvoch jazdcov a dve rozdielne vozidlá.
#Christopher Ondrej
Opel Adam R2, najnovšiu zbraň v rukách iba sedemnásť ročného Christophera Ondreja predstavil Kesko Racing Team na slovenských tratiach iba pred dvoma týždňami. Christopher na Dobšinej dosiahol pri svojej premiére s týmto sympatickým vozidlom na druhé miesto v triede A do jedna celých šesť desatín litra. Na Jankovom vŕšku to už bolo o niečom inom a Kesko Racing Team sa spoločne s Christopherom Ondrejom mohol tešiť po oba dva dni z víťazstva v triede a zároveň aj z dvoch tretích miest v skupine A. „Bolo to super. Čas ktorý som tu dosiahol v minulom roku som preskočil o svetelné roky. Predsa len, Opel Adam R2 je úplne nová, továrenská technika. Auto má síce doteraz najazdených iba nejakých osemdesiat kilometrov, ale už sa mi podarilo dosť sa s ním zžiť. Viem, že to ešte nie je vrchol, ale k nemu sa určite postupne prepracujem a s týmto autom budem vedieť robiť ešte podstatne lepšie časy,“ opísal ďalšiu skúsenosť s vozidlom Opel Adam R2 Christopher Ondrej.
#Fero Fusko
Druhým jazdcom Kesko Racing Teamu v rámci podujatia Impulz Leasing Jankov vŕšok 2014 bol viac menej už stabilný Fero Fusko jazdiaci kopce so Seatom Leon TDi. „Počas tohto víkendu sme mali trochu problémy s autom. Začali nám praskať homokinetické kĺby a viac menej sa opakovala porucha, ktorá Ďuriho vyradila v úvode sezóny z Rally Miskolc. Nechcel som to zbytočne siliť, viac som sa snažil pošetriť auto a tak som nešiel úplne naplno. Ďuri v nedeľu ráno priviezol nové kĺby, vymenili sme ich a zdá sa, že by to malo byť v poriadku,“ opísal technické problémy Fero Fusko, ktorý napriek už spomínanej šlamastike odchádzal z Jankovho vŕšku z dvoma druhými miestami v triede N nad dva litre.
Na pretekoch bol napriek veľkej pracovnej vyťaženosti prítomný aj šéf Kesko Racing Teamu, Juraj Keszi: „Z mojej strany nemôžem chalanom nič vytknúť, môžem im iba poďakovať za super reprezentáciu. Jankov vŕšok je jedna z najkrajších kopcových tratí na Slovensku, je veľmi technická, dosť dostáva zabrať aj technika. Som spokojný.“
Zdroj: Miro Majláth, Autosportfoto.sk